Dincolo...

Dincolo.... de acest ecran al monitorului, distant și rece, sunt suflete de oameni pe care-i întâlnim cu totul întâmplator : unii ne iubesc, alţii nu ! Alţii ne privesc, unii trec nepăsători pe lângă noi.Cei mai mulţi se uită, şi trec mai departe fără să citească înşiruirea de cuvinte, din care sufletul nostru este parte integrantă. Păcat ! Pentru că uneori, un simplu mesaj citit cu sufletul poate încânta, poate face să-ţi tresară inima, poate chiar să-ţi schimbe viaţa. Dincolo de toate acestea, de zbuciumul vieţii, de trăirile noastre interioare, cuvintele pot fi emoţionante, ziditoare de nesperate bucurii. Ele pot face să răsune acorduri în inima şi sufletul nostru. Cu toţii suntem suflete-trăitori în cuvinte şi imagini. Un Om la un capăt de lume, ne poate umple ochii de lacrimi fierbinţi, iar inimile de-ncântare nebănuită. Altul ne poate aduce în suflete un licăr de bucurie prin simplul fapt că ne-a privit…şi ne-a citit mesajul, lăsându-şi amprenta paşilor lui, pe paginile noastre. De aceea trecătorule, te rog să ai mare grijă cum păşeşti, pentru că păşeşti peste sufletul meuşi n-aş vrea să mi-l striveşti.

marți, 1 martie 2011

La uşa inimii...

                                                                                 


La uşa inimii tale, candva, nu de mult am poposit
Sufletu-mi pereche, m-a poftit şi-n taină m-a privit.
Apoi mi-a dăruit cu dragoste, din dragoste lumină ,
Creată din iubirea sa curată şi adevarată,
Să-mi fie pavăză şi călăuză prin viaţa-mi toată.
De-atunci în fiecare clipă  neîncetat,
În fiecare ceas, din zi şi tarziu din noapte…
Lumina sa blandă mă atinge neîncetat
Prin gesturi blande, şi prin dulci şoapte.
Fiind suflete pereche, ce vibrează împreună,
Înţelegand de-opotrivă să dezlege taina sfantă
A puterii de a fi şi-a exista, prin iubirea sa.
Prin inima luminii, dragostea ne este  una
Trairile din noi, cerîndu-şi mereu tribut, iubirea!
Pentru mine, dragostea mea…tu eşti …
Şi vei rămane mereu, o stea ce mă-nfioară,
La ceas tarziu din seară, cand stelele se-aprind.
De aceea eu îmi doresc să-ţi fiu ceva…iubite!
Ceva...fără de care, niciunde şi nicicand...
Oriunde te-ai afla, în lumea asta mare,
Să nu poţi exista, fără de mine şi iubirea mea.
Pentru că acum, mai mult ca oricand,
Îmi eşti iubirea ce ai născut în mine, cu fiecare zi şi noapte,
Şi de aceea simt că-ţi sunt, şi-mi eşti tot mai aproape.

Un comentariu:

  1. Ca tine-n lume nimeni nu-i frumoasă,
    Cu ochi strălucitori acoperiţi de gene,
    Mai moale nu-i niciunde o mătase,
    Ca pielea mult frumoasei pământene.

    Ca o căpşună coaptă-i gura ta,
    Ai umerii rotunzi ca o statuie,
    Făcută eşti pentru desfătarea mea
    Cu o iubire dulce amăruie.

    Tu strânge-mă în braţe cu al tău dor,
    Dar fă-o astăzi, n-o lăsa pe mâine,
    Să ard cuprins mereu de al meu fior,
    Când voi muşca din tine ca din pâine.

    Şi-n braţe te voi strânge-nflăcărat
    Seara înainte de culcare,
    Apoi cu drag te ajut la dezbrăcat,
    Pentru a ne iubi în continuare.

    Şi cu patimă te voi săruta
    Pe gura ta cu buze arzătoare,
    Te voi alinta, te voi dezmierda,
    Cu a iubirii binecuvântare.

    RăspundețiȘtergere