Dincolo...

Dincolo.... de acest ecran al monitorului, distant și rece, sunt suflete de oameni pe care-i întâlnim cu totul întâmplator : unii ne iubesc, alţii nu ! Alţii ne privesc, unii trec nepăsători pe lângă noi.Cei mai mulţi se uită, şi trec mai departe fără să citească înşiruirea de cuvinte, din care sufletul nostru este parte integrantă. Păcat ! Pentru că uneori, un simplu mesaj citit cu sufletul poate încânta, poate face să-ţi tresară inima, poate chiar să-ţi schimbe viaţa. Dincolo de toate acestea, de zbuciumul vieţii, de trăirile noastre interioare, cuvintele pot fi emoţionante, ziditoare de nesperate bucurii. Ele pot face să răsune acorduri în inima şi sufletul nostru. Cu toţii suntem suflete-trăitori în cuvinte şi imagini. Un Om la un capăt de lume, ne poate umple ochii de lacrimi fierbinţi, iar inimile de-ncântare nebănuită. Altul ne poate aduce în suflete un licăr de bucurie prin simplul fapt că ne-a privit…şi ne-a citit mesajul, lăsându-şi amprenta paşilor lui, pe paginile noastre. De aceea trecătorule, te rog să ai mare grijă cum păşeşti, pentru că păşeşti peste sufletul meuşi n-aş vrea să mi-l striveşti.

sâmbătă, 19 februarie 2011

Cea mai mare fericire este sa iubesti...

                                                                                    

Iubeşti cu adevarat atunci cand nu aştepţi nimic în schimb..
Atunci cand şi mireasma unei flori doare,
Atunci cand şi o simplă amintire îţi invadează mintea…
Îţi mulţumesc că te iubesc!" asta ar trebui să spunem mereu.
Îţi mulţumesc că simt frumuseţea în tot ce mă înconjoară,
În razele soarelui, în parfumul florilor, în magia nopţii.
Îţi mulţumesc că exişti!...Aş vrea să fiu o aripă din gandul tău,
Ca să-ţi sărut tăcerea şi să-ţi mangai singurătatea !! ...
Dacă nu te-aş fi întalnit nu aş fi ştiut niciodată cine sunt cu adevarat.
TE IUBESC, îngerul viselor mele ...apărut de nicăieri!
Te iubesc...şi asta nu trece cu nimic!
Te iubesc cum nu există iubire pe lumea asta!
Tu eşti cel care mă face să sper şi să visez, eşti sufletul meu...
Toată existenţa mea este un şir lung de întrebări ...
Atunci cand voi reuşi să aflu răspunsul măcar la jumatate din ele...
Poate voi înţelege de ce te iubesc atat de mult...
Te iubesc cu tot ce am mai nobil, mai înalt şi mai cinstit în suflet...
Te iubesc pe tine şi pentru tine, numai pentru tine!....
Nici o picătură din bucuria şi fericirea dragostei mele
Nu vreau să se reverse asupra mea, ci toată, să fie a ta şi numai a ta!
Te iubesc pentru tot ce ai suferit de-a lungul timpului ,
Pentru tot ce te-ai bucurat, pentru cat ai luptat ....
De-ai şti cum binecuvantez durerile şi suferinţele ce te-au marcat
Pentru că ele, ţi l-au călit,şi ţi-au făcut sufletul aşa cum este astăzi...
Te iubesc, şi la ce mi-ar trebui mai mult?!

                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu