Dincolo...

Dincolo.... de acest ecran al monitorului, distant și rece, sunt suflete de oameni pe care-i întâlnim cu totul întâmplator : unii ne iubesc, alţii nu ! Alţii ne privesc, unii trec nepăsători pe lângă noi.Cei mai mulţi se uită, şi trec mai departe fără să citească înşiruirea de cuvinte, din care sufletul nostru este parte integrantă. Păcat ! Pentru că uneori, un simplu mesaj citit cu sufletul poate încânta, poate face să-ţi tresară inima, poate chiar să-ţi schimbe viaţa. Dincolo de toate acestea, de zbuciumul vieţii, de trăirile noastre interioare, cuvintele pot fi emoţionante, ziditoare de nesperate bucurii. Ele pot face să răsune acorduri în inima şi sufletul nostru. Cu toţii suntem suflete-trăitori în cuvinte şi imagini. Un Om la un capăt de lume, ne poate umple ochii de lacrimi fierbinţi, iar inimile de-ncântare nebănuită. Altul ne poate aduce în suflete un licăr de bucurie prin simplul fapt că ne-a privit…şi ne-a citit mesajul, lăsându-şi amprenta paşilor lui, pe paginile noastre. De aceea trecătorule, te rog să ai mare grijă cum păşeşti, pentru că păşeşti peste sufletul meuşi n-aş vrea să mi-l striveşti.

miercuri, 13 aprilie 2011

Ce cuvinte să-ţi mai spun!




Cum să-ţi amintesc că mai exist şi eu
Cum să mă apropii din nou de sufletul tău
Cum aş putea să ştiu, la ce te gandeşti…
Şi ce cuvinte să mai folosesc…

Cum aş putea să-ţi fiu pe plac,
Şi ce să-ţi spun, ce să-ţi povestesc
Despre tot ce ai  lăsat în urmă,
Ce cuvinte să găsesc, să-ţi aminteşti

Dar pentru Dumnezeu!
Opreşte-te o clipa din drumul tău.
Ascultă paşii aceştia străini acum
Ce se îndreaptă catre uşa sufletului tău.

Uneori te visez şi te simt langă mine
Şi mi-ar place să mai ştiu cate ceva despre tine
Mi-aş dori să mai ştiu că-ţi este bine…
La uşa ta cand paşi-mi bat şi întreabă de tine.  

Poate ca sunt multe care vor să te împartă
Sunt multe care-ţi spun acum cat te iubesc
Pentru tot ceeea ce le-ai dat şi le-ai luat
Ştiu că sunt multe care vor să te atingă!

Dar încearcă iubitul meu drag…
Şi-apropie-ţi inima de sufletul meu.
Ascultă o clipă cum plange inima în mine
Şi cat de dor nespus îmi este de tine.

Sărută-mi gândurile... toate!
Dă-mi din nou liniştea de altădată,
Dă-mi-o înapoi măcar pentru o clipă!...
Ca viaţa mea ,să-mi fie un pic mai liniştită...

Încearcă măcar pentru o secundă
Să mă priveşti în ochii-mi de samarald
Şi spune-mi sincer, la fel ca altădată,
Ce ţi se întamplă, oare chiar m-ai uitat???!!!

2 comentarii:

  1. sunt versuri deosebite...nici nu ma asteptam la ceva ,,comun'' dar...nu stiu..............................nu stiu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimule!

    Stii ce urasc cel mai tare pe aceasta lume?
    Minciuna si inresponsabilitatea faptelor si-a deciziilor, indiferent de natura lor, neluate la timp.

    RăspundețiȘtergere